SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

13 April, 2011

MAJLIS BACAAN YAASIN DAN TAHLIL UNTUK ARWAH ..

ALHAMDULILLAH WA SYUKURILLA ...pada hari Ahad yang lepas kami telah berjaya mengadakan majlis bacaan yaasin dan tahlil untuk Allahyarham Ustaz Kamarulzaman secara kecil-kecilan. Mudah-mudahan kebaikan dan manfaat daripada majlis ini akan diterima oleh ALLAH SWT sebagai amal jariah kami kepada perginya seorang sahabat , seorang usahawan , seorang pendakwah dan seorang pejuang daripada kehidupan kami semua yang secara kebetulan jatuhnya hari ulangtahun kelahiran arwah yang ke 47 tahun. Muga rohmu tenang disana ........aminnnn.



Abang kepada arwah memberikan ucapan aluan sebelum memimpin majlis bacaan pada hari tersebut ..

Diantara kaum kerabat arwah yang dapat hadir ...
Diantara ajk kelab yang hadir dan memainkan peranan yang besar menjayakan majlis..
Doa dipanjatkan mohon diterima segala amalan dan disampaikan kepada arwah ..

Amin .... amin .... amin Ya Allah
Menikmati jamuan yang disumbangkan secara jemaah oleh ahli kelab
Ya ALLAH kami redha dengan ketentuanMU . Kami yakin Engkau lebih menyayanginya. Justeru itu kami mohon agar KAU terimalah amalan kami ini sebagai amal jariah kami. Mudah-mudahan roh Allahyarham Ustaz Kamarulzaman akan tenang dan aman bersemadi bersama para pejuang dan ahli-ahli syurgmu yang lain .....Amin Amin Amin Ya Rabbalalamin

Tiada ulasan: