SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

24 April, 2010

SUKAN PASTI KAWASAN JASIN

Insyallah jika tidak ada aral melintang , SUKAN PASTI KAWASAN JASIN akan diadakan pada :

TARIKH : 02 hb Mei 2010
MASA : 8.00 pagi
TEMPAT: PASTI AS-SOLIHIN Merlimau
ACARA : Bola Jaring dan Bolasepak


Sebagai sebuah PASTI "BARU" , peluang keemasan ini tidak akan dilepaskan begitu sahaja . PASTI SAHABAT SITI KHADIJAH akan turun ke gelanggang dengan "SEMANGAT HANG JEBAT " bagi memastikan penyertaan sulung ini akan memberikan kenangan dan kemenangan yang diimpikan. Untuk memastikan kehadiran KAMI akan digeruni oleh PASTI-PASTI Senior latihan PUSAT telahpun dimulakan bagi memastikan pasukan yang dibentuk betul-betul MANTOP dan bersedia memberikan cabaran yang sengit kepada lawan-lawan kami dikejohanan ini nanti.

Kalau masih tidak percaya !! JOM kita saksikan sendiri persiapan pasukan KAMI ...




"Warm Up" ... sebelum berlatih kenalah panaskan badan dulu. Kalau tidak "cramp" lah pulak nanti ... Si cilik tu lupalah tu nak bagi tau ummi hari ini kena pakai baju sukan ..

Apa macam ? Gerun tak lihat persiapan KAMI .... ini baru permulaan .


Kamilah JUARA ..... Bukan juara rakyat yeee .Macam-macam bunyi he he


Wah dah tak sabar nak turun padang nie !! Sepak le cepat bola tuuuuu ..

Cayalah ! Tekun dengar arahan daripada JURULATIH ... Dah sedia semua !!

Kalau macamnie punya semangat dan kesungguhan , KAMI yakin kami akan memberikan cabaran yang sengit. Tak caya datanglah tengok KAMI beraksi pada 2 hb Mei nanti..
RUGI kalau tak datang ....


Ayah , Ummi , Atok , Nenek kami datang ramai-ramai nak tengok kami jaringkan GOL .

Sapa-sapa yang menyumbangkan bagi memantapkan lagi persiapan pasukan KAMI bolehlah masukkan SUMBANGAN ANDA ke dalam akuan PASTI seperti yang diiklankan ditepi dan bawah blog ini.

JUMPA DISANA ...

Tiada ulasan: