SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

10 Mei, 2010

SELAMAT HARI IBU !

Semalam 9hb Mei 2010 kami sekeluarga telah mengambil kesempatan hujung minggu untuk pulang ke kampung menziarahi ibu dan kebetulan pula semalam adalah hari yang bersejarah untuk insan yang berstatus IBU , UMMI , MAMA , EMAK dan sewaktu dengannya. Jadi kamipun buatlah "KEJUTAN" sikit buat BONDA tercinta. Tiada hadiah yang mahal-mahal yang kami sediakan tapi hanya sekadar sebuah KEK yang tertera "SELAMAT HARI IBU " bagi merakamkan rasa penghargaan KAMI sekeluarga diatas segala JASA dan PENGORBANAN yang telah BONDA berikan hingga ANAKMU ini menjadi insan seadanya .... Nilainya tidaklah seberapa tapi bagi seorang BONDA ianya melebihi segala-galanya ..




BONDA KU ...PN HJH MAHERAN YUNUS sedang memotong kek dengan senyuman girang disamping cucu-cucunya ...

BONDA KU ...SELAMAT HARI IBU. Kek ini bukanlah NILAIANNYA terhadap jasa dan pengorbananmu membesarkan aku hingga kini. Ianya hanya sekadar simbolik daripada ANAKMU yang benar-benar amat menyayangimu dunia hingga akhirat. Muga segala pengorbananmu akan dibalas dengan balasan SYURGA FIRDAUSI diakhirat nanti . Aminnnnn


IBU ... IBU ... ENGKAULAH RATU HATI KU ..

Tiada ulasan: