SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

17 Jun, 2011

KELAB SAHABAT SOKONG BERSIH 2.0

Pada 16 hb Jun 2011 telah berlangsungnya perlancaran Mobilasi Bersih 2.0 peringkat Negeri Melaka anjuran PAKATAN RAKYAT Melaka. Perlancaran yang penuh simbolik dengan disaksikan ribuan rakyat Negeri Melaka yang inginkan perubahan telah disempurnakan oleh Abang Mat Sabu Timbalan Presiden PAS di Kompleks PAS Jasin.

JOM kita ramai-ramai turun pada 9 hb Julai 2011 nanti untuk nyatakan sokongan kita yang tidak berbelah bahagi terhadap perhimpunan AMAN ini untuk BERSIHKAN Malaysia tercinta dari tangan-tangan yang MENGOTORI sistem politik dan pilihanraya di negara tercinta.

Pendokong setia yang turut turun untuk memberikan sokongan ...SYABAS !

Sempat promosi hasil dagangan teman pada malam tu ...terima kasih !
Bakal usahawan yang berjaya suatu hari nanti ...insyallah
Ribuan penyokong yang datang sebagai tanda sokongan pada malam itu ..
Ramai peniaga yang datang mencari rezeki ...... mesti ada untung maa ! Masuk akal ke berpuluh-puluh laporan polis dibuat dengan alasan rezeki mereka akan musnah jika ada demontrasi ? Buktinya .... lu fikir le sendiri

UBAH SEKARANG ! Selamatkan MALAYSIA

Tiada ulasan: