SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

02 Ogos, 2011

KAMI PRIHATIN ....

Alhamdulillah pada 30 hb Julai 2011 yang lalu , kami PAS Cawangan Tehel dengan kerjasama Majlis Tindakan Dun Bemban (MTD BEMBAN) telah berjaya melaksanakan satu misi bagi membantu meringankan beban saudara seagama didalam menghadapi rencah didalam kehidupan bagi menunjukan keprihatinan KAMI didalam merealisasikan konsep Negera Berkebajikan ditengah-tengah kehidupan bermasyarakat. Walaupun tanpa peruntukan yang besar, sumbangan yang dihulurkan ini diharap dapat membantu insan yang kurang berkemampuan dapat hidup dengan keadaan yang lebih selamat dan sempurna. Mendengar sahaja keluhan daripada insan yang kurang bernasib baik ini apabila diajukan bantuan kepada pihak yang berwajib di sebuah negeri maju telah dibuat seperti bukan rakyat negeri sendiri maka kami dengan rasa prihatin telah terpanggil untuk menghulurkan bantuan demi meringankan beban mereka sekeluarga. Hasrat murni ini telah dapat kami kabulkan pada tarikh keramat ini dimana Pengerusi MTD Bemban sendiri telah turun kelapangan untuk menyampaikan bantuan berbentuk zink dan kelengkapan memperbaiki bumbung dapur rumah saudara seagama ini yang telah bocor kesekian lamanya. Semuga dengan bantuan yang dihulurkan dapat memberikan keceriaan kepada En Mohamad Isa sekeluarga lebih-lebih lagi didalam menyambut kedatangan bulan Ramadhan Kareem. Jom kita saksikan ...


En Mohamad Isa sedang menunjukkan zink-zink yang telah bocor ... dituduh menyebelahi PR maka peruntukan yang sepatutnya telah dinafikan. Seolah-olah peruntukan yang ada hanya untuk orang yang menyokong kerajaan sahaja. Sedangkan semua rakyat berhak kerana cukai dipungut daripada semua rakyat yang layak.



Keprihatinan kami TERBUKTI !! ... Pengerusi MTD Bemban sedang menyerahkan sumbangan yang tidak seberapa nilainya tapi cukup untuk mengukirkan sekuntum senyuman kegembiraan buat sebuah keluarga .
Sembang-sembang bermanfaat selepas selesai melaksanakan misi kecil tapi besar ertinya ... buat sebuah kehidupan.

UBAHLAH SEKARANG ! SELAMATKAN MALAYSIA ..

Tiada ulasan: