SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

17 April, 2009

CORAT CORET PBC 11-12 APRIL 2009

Saksikanlah .....
Kisah bermula dari hujung ...
Peserta lelaki bergambar untuk kenang-kenangan bersama Fasilitator

Peserta wanita tak mahu ketinggalan juga ... insyallah dilain masa kami duduk kat depan pulak .
Seperti yang dijanjikan .. janji telah ditunaikan. Majlis penyampaian anugerahpun diadakan. Ianya merupakan satu kejutan buat semua pada kali ini.
Diantara penerima anugerah khas Presiden KPA dibawah Grup Sahabat Network ...
Lima orang yang telah mencapai tahap PJ telah diberikan pengiktirafan diatas kesungguhan dan komitmen yang diberikan dalam mengembangkan perniagaan HPA di bumi Melaka yang bersejarah ini



Terima kasih bos ... nanti naik pangkat bagi hadiah lagi ye .. muga murah rezeki Presiden kita.
Presiden KPA sedang merumus , menyimpul, menyuntik semangat dan memberi amanat kepada semua peserta yang hadir sebelum PBC melabuhkan tirainya ....
Wakil kaum Hawa sedang memberikan ucapan penutup . " .... saya akan buang semua barangan yang ada kat rumah saya dan akan saya akan gantikan dengan barangan HPA , walaupun masih ada lagi yang boleh digunakan ...." tu dia semangat sungguh. Alhamdulillah hasil kesedaran yang telah ditimba melalui program PBC . Tahniah dan syabas !!!
Wakil kaum Adam sedang berucap .... " ..... saya dah banyak memasuki MLM XXXX ... tapi MLMs HPA ini lain dari yang lain .....Saya mesti pilih dan istiqamah bersama HPA.

Kumpulan Omega 3 sedang membentangkan tugasan kumpulan mereka . Kumpulan yang terdiri daripda wanita veteran. Syabas dan tahniah ... tak mahu mengalah pada yang muda.
Para juri sedang menilai persembahan dan pembentangan kumpulan ... ada gaya le .. Pitching lari tak ??
PJ dalam pembikinan .... Hj Rahman sedang menyampaikan 5 pesanan kepada para hadirin sekiranya nak berjaya didunia dan diakhirat ... agama , akal , nasab ......

Kumpulan Kopi Radix sedang beraksi ...
Kumpulan Lady Cheer sedang menggayakan slogan kumpulan ...





Aktiviti pagi selepas kuliah subuh ... senaman untuk membetulkan pernafasan

Nyaman sungguh udara pagi kat Seri Warisan Resort ni rupanya ....

Ini dia mahaguru pernafasan kita pada pagi ini .. ada gaya ada tokoh
Ust Kamarulzaman sedang memberikan kuliah subuh. Walaupun kesihatannya belum berapa pulih tapi digagahkan juga demi perjuangan yang suci ini. Tabah betul ...muga ALLAH memberikan kesihatan yang berterusan kepada beliau agar dapat terus bersama kami meneruskan kerja jihad dan dakwah ini .... Ust Kamarulzaman mengupas SOAL HATI ....


Antara muka baru yang ditampilkan dalam PBC kali ini ... lulusan Kursus Kepimpinan GEN 2 baru-baru ini. Mengupas kelebihan Kopi Radix ...Mai Secawan dan Minyak But-But.


Tak payah diperkenalkan ..... slot sinergi produk .
Serikandi Sahabat Siti Khadijah dengan slot Pengenalan dan Perkembangan Terkini Syarikat .... apa satay dan ais krim nak sampai kat Melaka .....alhamdulillah.




Sekian. Dah habissss daaaa. Jumpa lagi bulan depan Insyallah. HPA ! Boleh Boleh Boleh Insyallah . HPA ! Barakallah

Tiada ulasan: