SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

27 Ogos, 2010

NAK NIAGA SECARA KECIL-KECILAN ?

ANDA nak cuba berniaga ? Tapi tak tahu apa yang nak diniagakan ? Tiada modal ? Tiada pengalaman ? Tiada skil pemasaran ? Tiada keberanian ?

Nak berniaga sebab sudah bosan dengan kerjaya ANDA masakini ? Nak berniaga sebab nak jadi jutawan macam orang lain ? Nak berniaga sebab 9/10 kejayaan datangnya dari perniagaan ?


Jika ANDA masih tercari-cari bagaimana nak mulakan perniagaan ANDA . Jika ANDA masih tercari-cari jawapan daripada persoalan-persoalan yang menghantui diri ANDA . Insyallah KAMI ada penawar dan jawapannya .

JADILAH USAHAWAN MINYAK WANGI MUNIFHIJJAZ sekarang !!

Dengan bermodalkan RM 250.00 sahaja ANDA sudah bergelar USAHAWAN dengan keuntungan 20 %

Mulakanlah langkah pertama ANDA bersama-sama dengan KAMI. Asahlah bakat dan skil pemasaran ANDA bersama KAMI ..


Dengan 18 haruman inspirasi dalam botol tunggal 8ML yang boleh dibawa solat , insyallah ianya akan mendapat sambutan hangat kerana pati wangian haruman inspirasi kami diadun dengan teliti bagi menerbitkan aroma berkualiti setara dengan haruman jenama antarabangsa terkini yang diperkukuhkan lagi dengan ketulenan patinya yang memberikan keharuman kekal sepanjang hari , tanpa alkohol dan tanpa pencairan - Munif Hijjaz simbol tanpa keraguan.


Dengan 6 haruman untuk lelaki sejati dan 12 haruman untuk wanita bestari ianya pasti laris dipasaran dengan harga yang amat berpatutan iaitu hanya RM 22 sahaja sebotol . Cara pembungkusannya yang menarik pasti teruja sesiapa yang melihatnya.

Jadi apa difikirkan lagi. Buatlah keputusan yang bijak dengan menyertai kami sebagai USAHAWAN HARUMAN MUNIFHIJJAZ sekarang.

Sesiapa yang berminat untuk menjadi USAHAWAN atau mendapatkan koleksi haruman ini untuk kegunaan peribadi atau hadiah untuk yang teristimewa sempena AIDIL FITRI yang bakal menjelma , bolehlah menghubungi saya di talian 013-8518745(24 jam) atau 06-5291452 (Waktu Pejabat). Tuah ayam nampak dikaki , Tuah ANDA siapa yang tahu ...


MUNIFHIJJAZ SIMBOL TANPA KERAGUAN

1 ulasan:

Sharifah Natasha berkata...

Assalamualaikum. kalau nak berniaga tanpa modal bagaimana ya akhi?