SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

19 Disember, 2011

PENAWAR BUAT YANG SAKIT ...


ANDA ditakdirkan telah mengidap penyakit KENCING MANIS , DARAH TINGGI ATAU GHOUT ? Telah berikhtiar mencari penawar secara moden dan tradisonal ? Tetapi hingga kini masih ditakdirkan masih belum berjumpa dengan PENAWARnya ? Jangan cepat berputus asa .... Cubalah BANTES! Ubat herba hasil gabungan 3 produk iaitu INDIAN BLACKBERRY , MAHKOTA DEWA dan TONGKAT ALI bagi merawat penyakit ANDA !  
Manalah tahu ianya sesuai dengan ANDA !



HARGA :   RM 138.00

DENGAN JAMINAN WANG ANDA DIKEMBALIKAN SEKIRANYA TIADA SEBARANG PERUBAHAN KEATAS MASALAH ANDA SETELAH MINUM 1 BOTOL BANTES
* tertakluk dengan terma dan syarat.

TESTIMONI PENGGUNA 1
Saya menghidap kencing manis kronik selama 8 tahun sehingga ke tahap pengambilan insulin . Setelah mengamalkan BANTES selama 2 bulan saya sudah tidak mengambil insulin lagi. Sekarang saya bertekad mengambil produk ini berterusan sehingga terbukti saya bebas dari penyakit diabetes. Walaupun produk ini mahal dan memerlukan perbelanjaan yang banyak tetapi Alhamdulillah saya mendapat 2 botol percuma untuk setiap botol yang saya beli dibawah program anak angkat syarikat pengeluar. Terima kasih kepada BANTES dan syukur kepada ALLAH atas ikhtiar dan doa saya selama ini .- Puan Latifah Bt Kusnin , 46 tahun - Selangor.

TESTIMONI PENGGUNA 2
Dulu saya selalu mendapat penyakit Ghout dan harus mengawal pengambilan makanan laut , kekacang dan daging . Saya sangat suka makanan laut dan setiap bulan saya akan diserang Ghout. Tetapi setelah saya diperkenalkan oleh agen BANTES dan telah mengamalkan hanya 1 botol saya bebas dari GHOUT. Kini sudah 6 bulan saya belum lagi mengalami GHOUT , harap-harap saya sembuh sepenuhnya. Alhamdulillah hanya RM 138 , saya boleh menikmati makanan kesukaan saya tanpa ragu-ragu akan diserang GHOUT. - Encik Azizan Abdul Hamid , 52 tahun - Melaka.

TESTIMONI PENGGUNA 3
Saya menghidap kencing manis dan darah tinggi selama 10 tahun . Setelah mengamalkan BANTES sebanyak 1 botol sahaja saya sudah merasai kesannya. Sakit-sakit pada tumit saya sudah tiada dan pandangan saya sudah jelas tidak kabur seperti dulu dan kadar gula dalam darah saya pada bacaan 8 sahaja. Terima kasih BANTES . - Haji Ismail Harun , 58 tahun - Seremban

Tiada ulasan: