SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

09 April, 2012

USRAH BERSAMA PIMPINAN @ TEHEL






Alhamdulilah wa syukurilla .... pada 7hb April 2012 yang lalu PAS Cawangan Tehel telah menjadi tuanrumah usrah bulanan MTD Bemban. Ini kali pertama usrah bulanan MTD Bemban dapat dilaksanakan di Markas PAS Tehel yang baru. Berkat kerjasama dan dokongan bersama , majlis telah dapat dijalankan dengan lancar . Kehadiran ahli dan sahabat-sahabat perjuangan dari cawangan-cawangan lain menjadikan pertemuan kali ini amat bermakna. Usrah dengan menggunakan kemudahan ICT didalam mengupas isu-isu semasa untuk difikir-fikirkan bersama menampilkan kelainan dalam bentuk menyampaikan dakwah kepada para ahli dan petugas bagi menghadapi "Peperangan" dalam tempoh yang terdekat.Mudah-mudahan pertemuan singkat ini akan menyuntik semangat perjuangan yang kental bagi meruntuhkan tembok kemenangan UBN dan seterusnya menubuhkan kerajaan baru dibawah teraju Pakatan Rakyat (PR) yang lebih berintegriti dan berwibawa .... Apa-apa pun jom kita layannnnnnnnn

Majlis dimulakan dengan laungan azan untuk Solat Maghrib berjemaah
Pengerusi PAS Tehel sedang membuka bicara ...


Antara ahli yang istiqamah dalam perjuangan ..

Muafakat yang insyallah akan membawa kemenangan ..

Pengerusi MTD sedang memulakan usrah ..

Fokus terhadap isu yang dikupas ..

UMNO memang banyak jasanya pada negara ?

Ini usaha yang elah dilakukan .... pendokong UBN masih tidak mahu akui bahawa parti merekalah yang menjadi punca ..


Ada makna yang tersirat ..

Banyak sungguh jasa UMNO ?

Penyerahan dokumen Jasa-jasa UMNO pada negara ?

Penyerahan sumbangan untuk diagihkan kepada yang layak dibantu bagi PAS Cawangan Tehel

Sicomelku pun turut bersama ...





Terima kasih daun keladi kepada semua yang telah menjayakan usrah kali ini . Muga isu yang dikupas akan memberikan input yang terbaik bagi membolehkan maklumat dapat disampaikan keseluruh masyarakat dengan mesej yang cukup jelas .... CUKUPLAH peluang yang telah kami berikan selama 54 tahun kepada UBN .Pakatan Rakyat akan jadikan Melaka amnya dan Malaysia khasnya sebuah negara yang lebih baik untuk seluruh RAKYAT MALAYSIA selepas PRU 13 nanti ....Insyallah.
ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR!

Tiada ulasan: