SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

06 Ogos, 2012

IFTAR @ MARKAS PAS DUN BEMBAN ...SIRI 2

 ALHAMDULILLAH ... Program iftar minggu ke 3 berjaya dilangsungkan dengan jayanya. Berlainan program kali ini adalah majlis berbuka kami telah dihadiri bersama YB Goh Leong San , Ketua Pembangkang DUN Melaka merangkap Pengerusi DAP Negeri Melaka dan ADUN Kesidang . Turut bersama rombongan beliau adalah Naib Presiden DAP Melaka En Gandhirajan yang juga merupakan Penyelia DUN Bemban. Keterbukaan dan keselesaan beliau dan rombongan yang sudi berbuka dengan kami amat kami hargai. Hasil kesepakatan dan kesefahaman yang dibawa oleh PAS kepada rakan sejawatnya dalam perjuangan politik kepartian nampaknya telahpun menunjukkan hasilnya. Orang bukan Islam sudah tidak kekok dan tidak berasa terasing didalam meraikan hari kebesaran dan bulan yang mulia didalam agama Islam. Nyatalah Islam sesuai untuk semua bangsa . Mudah-mudahan ALLAH memberikan taufik dan hidayah kepada beliau dan rombongan untuk menerima kebenaran dan keindahan Islam dalam meneruskan perjuangan demi memenuhi Impian Baru Kerajaan Baru ..... Rakyat di Hati Kami dan merealisasikan sebuah Negara Berkebajikan

Program diisi dengan bacaan Al-Mathurat sebelum berbuka ..


Asuhan dari tunas muda ..


Bersama menghomati majlis

Selesa bersama ... muga mendapat hidayah

Masa yang ditunggu-tunggu ....1 drp kegembiraan orang yang berpuasa. YB Goh pun sudah tak sabar menunggu waktu berbuka ..

Alhamdulillah .... sampai juga akhirnya

Indahnya jika diizinkan PR memerintah selepas ini ....aminnnnnnnn

YB Goh sedang merasai bubur lambuk
Tanda kenangan diatas kesudian berbuka bersama

Giliran Ustaz Salam menyuntik semangat perjuangan

Obor perjuangan semakin marak

Ustaz Jumary Al-Hafiz menutup majlis



Tanda ucapan terima kasih daun keladi
JUMPA DI MINGGU TERAKHIR ..... INSYALLAH

Tiada ulasan: