SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

25 Mac, 2009

CORETAN SEKITAR KPJ MELAKA MAC 2009

Alhamdulillah program tersebut telah dapat dijalankan dengan lancar dan lebih teratur berbanding KPJ sebelum ini. Tahniah dan Syabas kepada pihak pengelola kerana telah mengambil langkah-langkah pembaikan diatas teguran dan kekurangan yang ujud sebelum ini. Sayangnya tempat yang selesa yang disediakan tidak disambut dengan kehadiran yang sehebat tempat yang disediakan. Tapi itu bukanlah ukuran untuk menentukan kejayaan atau kegagalan sesuatu program yang dijalankan cuma ianya merupakan satu kerugian bagi yang tidak dapat bersama untuk berkongsi secara terus ilmu perubatan herba daripada PU HPA yang kita sanjungi dan hormati. Selebihnya ikutilah perjalanan program ini ..

Salah seorang peserta yang sedang menanyakan soalan .... Saya ada asma , bila saya minum teh manjakani terus saya sesak nafas Kenapa ye..
Sebahagian daripada para hadirin yang memenuhi auditorium MITC malam tu..
En Hassan sedang bertanyakan soalan .... Kenapa produk HPA banyak tak ada stok yek ?? Mohon jasa baik dan kepakaran PU HPA agar dapat merealisasikan pembukaan RFC di Mydin Wholesale di Melaka secepat mungkin.Apa perkembangan perbincangan dengan pihak Mydin ya.

En Mohd Yatim sedang berkongsi dengan para hadirin testimoni pelanggannya .... Minyak but-but

Lagi gambar para hadirin yang hadir pada malam tersebut yang sedang tekun mendengar penjelasan PU HPA akan kelebihan produk Rebusan menggunakan periuk Claypot.

Abang tu control macho nampak ...
Tn Hj Ismail PU HPA ketika sedang memberikan jawapan dan ulasan keatas persoalan yang ditimbulkan oleh para peserta. Majlis diakhiri dengan penyampaian cenderahati kepada para testimonir dan Jom Shoping ... macam-macam ada dijual kat luar dewan ... buku , baju , sticker , besi khurasani dan lain-lain.
Hingga jumpa lagi di KPJ yang akan datang .
Teruskan Boikot Produk HARAM ISREAL DAN AMERIKA !!

Tiada ulasan: