SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

13 September, 2009

TEMPAHAN AYAM ORGANIK UNTUK HARI RAYA KINI DIBUKA


Yang bercita-cita untuk meraikan hari kemenangan dengan sesuatu yang suci lagi barokah sila ambil tindakan segera untuk buat tempahan.
Jangan diulangi kesilapan kedua kerana gagal mendapatkan bekalan air berkarbonat kerana lambat membuat keputusan untuk membuat tempahan. Ramai yang sudah menggigit gelas kosong.
Caranya mudah sahaja ... nyatakan berapa bungkus yang diperlukan , buat bayaran , kami akan dapatkannya dan simpankannya untuk ANDA sehingga ketarikh yang diperlukan yang selewatnya hari tuntutan ialah pada 18 hb Sepetember 2009 bersamaan 29 Ramadhan 1430 H iaitu hari Jumaat sebelum jam 5.00 petang.
Jadi ! Apa ditunggu lagi ? Buat tempahan segera samada di Pusat Agensi Jasin ataupun Pusat Jualan Duyong. Nikmatilah kelazatan Rendang Ayam Organik , Kari Ayam Organik , Ayam Organik Masak Merah , Ayam Organik masak ....dihari yang mulia ini.
Cepat sebelum stok kehabisan ..dan ANDA terpaksa menggigit pinggan kosong pula ...

Tiada ulasan: