SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

08 September, 2010

BILA TAKBIR BERGEMA !

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR
LAILLAHAILLAH WAALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR WALILLAHILHAM


Itu tandanya Raya datang lagi , Suka tak suka Ramadhan tetap akan meninggalkan kita dan menjelmalah pula Syawal sebagai ganti. Inilah ketentuan Illahi. Sesiapa yang gagal memanfaatkan kehadiran Ramadhan terpaksalah menunggu 11 bulan lagi untuk melangsaikan apa yang masih tidak kesampaian itupun jika ALLAH izinkan. Kehadiran Syawal sebagai tanda kemenangan dan kejayaan pada mereka yang berjaya lulus dengan cemerlang di Universiti Ramadhan. Kehadiran Syawal merupakan hadiah yang terbaik kepada mereka yang berjaya mengharungi pesta ibadah di bulan Ramadhan.
Kejayaan kita di bulan Ramadhan bukan bermakna kita boleh berpesta semaunya di bulan Syawal tapi disebalik kegembiraan kita meraikannya kita dituntut terus meningkatkan amalan dan mutu ibadah kita semuga ianya akan menaikkan tingkatan takwa kita di sisi ALLAH SWT.
Sempena bulan baik dan mulia ini , izinkan kami semua warga kerja Kelab Sahabat Siti Khadijah dan PASTI Sahabat Siti Khadijah mengambil sedikit ruang ini untuk mengucapkan


SELAMAT HARI RAYA

AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN

kepada semua pengunjung setia blog kami , ahli-ahli kelab , anak-anak didik PASTI dan keluarga dengan harapan dan doa semuga kehadiran syawal ini akan disambut dengan penuh keriangan dan kesyukuran walau dimana ANDA meraikannya. Berhati-hatilah kerana malang tidak berbau. Semuga kita semua akan berjumpa lagi selepas ini dengan penuh keazaman dan semangat yang tinggi untuk melakukan perubahan demi maruah Agama ISLAM , bangsa dan tanahair tercinta ini.

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR
LAILLAHAILLAH WAALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR WALILLAHILHAM

Tiada ulasan: