SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

20 September, 2010

TERBARU !! RTD MANGGIS

Dapatkan Produk minum terus (RTD) Manggis yang kini sedang hangat dipasaran. Minuman yang mengandungi ekstrak kulit , isi , biji dan tangkai buah manggis dan lain-lain buah terpilih - acaiberry , blueberry , goji , cranberry , strawberry , cherry dan red grape yang mempunyai bahan antioksidan yang tertinggi didunia.

Gabungan ekstrak buah-buahan yang mempunyai bahan antioksidan yang paling efektif terutamanya kulit manggis boleh mengatasi masalah peneuan dan pelbagai penyakit degeneratif seperti jantung , strok , buah pinggang , hati , kanser , limfoma dan lain-lain penyakit kronik.

Keistimewaan bahan antioksidan adalah bertindak untuk menutralisasikan bahan paling mudarat iaitu radikal bebas yang terdapat banyak dalam tubuh badan. Kesan nutralisasi ini berupaya menghalang dan melumpuhkan kesan mudarat yang dicetuskan oleh radikal bebas.


Secara ringkasnya KHASIAT RTD MANGGIS ~ CHARGE adalah


~ Meningkatkan tenaga
~ Anti Alergi
~ Menurunkan tekanan darah
~ Melindungi hati
~ Meningkatkan daya ingatan
~ Mengawal gula dalam darah
~ Anti Ulser dan masalah digestif
~ Memperbaiki masalah kulit
~ Mengurangkan masalah kesakitan sendi dan tulang
~ Meningkatkan sistem imuniti
~ Menjaga kesihatan gusi
~ Menjaga kesihatan jantung
~ Melengahkan kemudaratan akibat kanser
~ Melambatkan pembentukan atherosclerosis
~ Membantu aliran darah
~ Membantu kesihatan otak
~ Membantu kesihatan mata

HARGA : RM 3.80 sebotol RM 22.00 sekotak (6 botol)


Cubalah ...Tak rugi mencuba manalah tahu dengan izin ALLAH inilah produk yang bakal menjadi penawar kepada masalah ANDA selama ini.

Tiada ulasan: