SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

20 September, 2010

ZIARAH RAMADHAN @ UPU TAMAN MAJU DAN AIR BARUK JASIN

Alhamdulillah , seminggu sebelum berakhirnya Ramadhan Kareem , team MTD Bemban sekali lagi turun ke gelanggang menziarahi insan-insan yang terpilih untuk disantuni sempena bulan yang mulia ini. Memandangkan terdapat sedikit masalah teknikal untuk mengemaskini aktiviti ini maka kami bawakan "siaran tertunda" untuk tatapan dan renungan bersama mudah-mudahan tersentuh hati kita untuk sama menyumbang tidak kira dimana insan-insan terpilih ini berada. JOM kita saksikan gambar-gambar yang dapat dirakamkan sepanjang penjelajahan ini ...



Antara penerima sumbangan adalah bapa kepada Allahyarham Dr XZXAXI yang terkorban di Indonesia .

Jasa dan pengorbanan guru mendidik anak-anak PASTI tidak dilupakan sempena bulan yang mulia ini.

Kesihatan yang tidak mengizinkan , akibat kemalangan yang dialami maka kesannya terpaksa ditanggung hingga ke hari ini. Kesedihan berpanjangan apatah lagi isteri tercinta telah pergi menemui Illahi di awal Ramadhan tempohari.


Sempat bertanya khabar dan aktiviti harian sepanjang Ramadhan ini ..

Sebak dan pilu menerima kunjungan kami , kunjungan dan ingatan kami kepada beliau di bulan yang mulia ini cukup untuk membuat ibu ini tersentuh hatinya ..


Yang patut menerima pembelaan akan tetap dibela

Ujian di hujung usia , penglihatan kabur , kekuatan untuk menguruskan diri sendiri sudah semakin kurang , mujur ada isteri yang penyayang disamping. Sebak menerima sumbangan daripada kami .


Nenek tua yang berkorban mengambil alih tugas mendidik cucu-cucu setelah kematian bapa mereka ...

Ibu tunggal yang berusaha keras mencari nafkah demi membesarkan 3 orang anaknya . Tinggal dirumah yang disewa dengan kadar yang tidak sepadan dengan kondisi rumah itu sendiri . Bersabarlah mudah-mudahan akan ada sinar kebahagian dihujung jalan.



Sekian adanya ...

Tiada ulasan: