SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

13 Oktober, 2010

TESTIMONI PENGGUNA 1

" Doktor mengesahkan saya menghidap STROK pada Disember 2009. Selama 6 bulan saya hanya terlantar dirumah . Mujurlah saya ditemukan dengan CHARGE MANGGIS . Dengan izin ALLAH hanya selepas minum 6 botol saya boleh duduk dan berpuasa ..." EN ZULKIFLI (Selayang)

Anda mempunyai masalah yang sama ? Atau ada saudara mara , adik beradik atau rakan taulan yang menghadapi masalah yang sama seperti En Zulkifli ? Puas telah berikhtiar tapi masih belum diizinkan ALLAH untuk sembuh ? Apa salahnya untuk mencuba RTD CHARGE MANGGIS manalah tahu dengan IZIN ALLAH masalah yang dihadapi akan SEMBUH ! Jika ANDA tidak memerlukannya buat masa ini tidak mengapa . Tetapi sekiranya ANDA tahu ada insan lain yang memerlukannya maka apalah salahnya untuk membantu saya menghebahkan berita baik ini untuk dikongsikan bersama. Saya tidak boleh menjanjikan ganjaran yang lumayan tapi percayalah JANJI ALLAH kepada hambanya ...."Setiap kebaikan yang kita lakukan akan dibalas dengan kebaikan"

Tiada ulasan: