SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

23 Mac, 2011

MERAIKAN KEJAYAAN ALONG DI RFC

Alhamdulillah .... malam tadi kami sekeluarga telah ke Mydin MITC untuk meraikan kejayaan ALONG didalam peperiksaan SPMnya. Syukur kerana di Melaka telah ada tempat yang sesuai untuk meraikan sesuatu majlis yang istimewa buat keluarga yang mementingkan tentang soal halal haram pemakanan untuk anak-anak dan juga soal keberkatan didalam setiap perbelanjaan seharian keluarga.Walaupun ditempat-tampat lain juga telah disahkan dengan logo halal yang besar tapi tempat ini tidak memerlukan itu semua walaupun dari segi undang-undang ianya tidak terlepas daripada keperluan tersebut. Kehalalan dan kesuciannya bukan sahaja terletak pada logo halal yang dipamirkan tapi melebihi daripada itu. Bermula dari anak ayam yang diternak sehingga kepada pekerjanya adalah diyakini terpelihara daripada unsur-unsur keraguan dan subahat dan yang lebih penting keuntungannya tidak disalurkan kepada musuh-musuh Islam yang digunakan semula untuk memerangi Islam.Memandangkan malam ini adalah malam yang istimewa kepada keluarga kami jadi kami tak mahulah komen tentang prestasi RFC yang telah kesekiannya kami pergi . Diharap kalau ada sesiapa daripada pihak syarikat atau pemimpin kepercayaan syarikat yang mengikuti blog ini harap dapat disampaikan maklumat ini supaya tengok-tengoklah perkhidmatan yang ditawarkan terutamanya dari kualiti produk agar dapat dipertingkatkan bagi menjamin daya saing yang kental. Janganlah terlalu bergantung kepada kesetiaan ahli semata-mata untuk terus bertahan kerana itu tidak akan membawa kita kemana-mana. Janganlah dibutakan mata dan dipekakkan telinga apabila insan kerdil ini bersuara ..
JOM kita layan saat-saat manis kami sekeluarga pada malam itu ...


Dah licin pinggan tu ... apa maknanya ?
Ada lagi tak ? Tak cukup pegi order lagi ... dah licin jari aku jilat nie ! Cepatlah sikit hulur ...
Masing-masing nampak berselera makan ayam organik ... almaklum dah standby perut awal-awal lagi . Apataknya tak payah masak dan basuh pinggan malam nie ...seronoklah !
Sayang seorang Along ....walaupun khusus untuknya tapi sedikit sama kita rasa

Senyuman manis dari insan yang diraikan ... Tahniah Along dari kami semua !

Tiada ulasan: