SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

20 Mei, 2009

LAGI PRODUK BARU DIPASARAN

Minuman tambahan yang ditunggu-tunggu. Bukan setakat menghilangkan dahaga tetapi dengan izin Allah dapat pula merawat penyakit. Sesuai untuk merawat masalah senggugut dan buasir. Cubalah !!
Harga
Pengguna RM 20.00
Pengedar RM 16.00
Nilai Mata
7
Pilihan bagi para ibu dan pengemar Kari. Kini telah berada dipasaran Rempah Kari Ikan serta Ayam dan Daging keluaran HPA. Tukarlah kepada rempah yang terjamin kebersihan , kesucian dan keberkatannya keluaran syarikat Bumiputera Islam 100%. Tinggalkanlah rempah yang selama ini banyak menaja program-program hiburan dan menyalurkan keuntungan untuk perkara-perkara yang tidak menguntungkan ISLAM. Bantulah memperkukuhkan ekonomi ummah.
Harga
Pengguna RM 6.00
Pengedar RM 5.00
Nilai Mata
1
Super Hero baru di dapur dan bilik mandi anda. Diperbuat daripada kulit nenas dan bebas daripada penggunaan SLS.
Dapatkan Pencuci Pinggan Widuri , Pencuci Lantai Merbau dan Pencuci Tandas Angsana sekarang !!
Harga
Pengguna RM 4.50
Pengedar RM 4.00
Nilai Mata
1

Kesemua produk ini terdapat di Pusat Agensi Jasin , Pusat Jualan Duyong , Cawangan HPA dan Stokis berhampiran anda. Ayuh ! Bertindaklah segera ...

Tiada ulasan: