SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

04 Mei, 2009

PERJUMPAAN DAN KELAS MINGGUAN PUSAT AGENSI HPA JASIN

Insyallah perjumpaan dan kelas mingguan pertama bagi Pusat Agensi Jasin akan membuka tirainya . Setelah lama menanti ...akhirnya keperluan asas untuk mengadakan perjumpaan dan kelas mingguan di sini dapat disediakan seadanya. Terima kasih kepada semua pelanggan kami yang sabar menunggu dan akhirnya berakhirlah penantian tersebut dan kelas pertama ini akan bermula pada :

08 HB MEI 2009(JUMAAT)
09.00 malam - 11.00 malam

Diharap semua ahli HPA dapat hadir beramai-ramai bersama bakal-bakal ahli untuk sama-sama memanfaatkan pertemuan mingguan ini untuk meningkatkan ilmu pengetahuan tentang produk , perkembangan syarikat , ilmu perawatan , berkongsi testimoni , motivasi dan bertukar-tukar pandangan dan cadangan bagi memantapkan lagi keyakinan dan kesungguhan diri dalam memperjuangkan produk halal lagi barakah ini keseluruh umat manusia tak kira dimana mereka berada.

Jangan lupa datang ye !!!

Tiada ulasan: