SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

15 Jun, 2009

BERMADU .... AKHIRNYA


Alhamdulillah produk dibawah keluarga HPA bertambah lagi. Kalau manusia kes-kes macam ini kita istilahkan sebagai "Bermadu" tapi dalam HPA ianya dikenali dengan "Sernegi". Madu yang telah terbukti akan khasiatnya apabila disenergikan dengan plantisol , coscinium dan ardisia yang telah banyak merawat masalah kencing manis , alahan/resdung dan ghout dengan izin ALLAH akan bertambah-tambah baik kesannya dan kemujarabannya kerana madu akan bertindak sebagai katalis bagi memperkuatkan lagi kekuatan herba.
Cara pengambilannya :
Pengambilannya 1 sudu 3 kali sehari dan minum air panas apabila mengambil herba-herba ini dan jangan mengambil minuman berais.
Dapatkanlah di Pusat Agensi Jasin dan Pusat Jualan Duyong dengan harga pengedar RM 25.00 dan harga pengguna RM 30.00 dengan nilai mata 5.

Nota : Produk ini didapati membeku dibahagian atasnya. Untuk mencairkannya sila goncang secukupnya. Insyallah bahagian yang beku akan mencair semula dan produk tersebut boleh terus digunakan.

Tiada ulasan: