SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

04 Jun, 2009

PROMOSI TERHEBAT PRODUK KOSMETIK

Tahukah ANDA ?? HPA sedang menjalankan jualan penghabisan stok produk-produk kosmetik . Jika tak tahu ini kami nak beritahu kepada semua. Yang tak nak tahu pun kami nak beritahu kerana takut-takut nanti kempunan pulak. Beli dengan harga yang istimewa dan dapat dapat produk yang berkualiti bukan setakat berkualiti tapi dijamin kesucian dan barokahnya. Promosi yang dimaksudkan adalah potongan harga sehingga 50 % keatas produk-produk terpilih. Contohnya Brightening Cleansing Gel kini dijual pada harga RM 20.00 berbanding harga asal RM 40.00 .Set Centella kini hanya RM 136.00 berbanding harga asal ahli RM 272.00. Promosi ini tidak termasuk semua jenis syampoo dibawah rangkaian Centella White. Promosi ini juga melibatkan produk-produk dibawah rangkaian Omrahaj.Apa yang menariknya , walau harga diturunkan tapi Nilai Mata (NM) tetap sama. Produk-produk ini boleh didapati di Cawangan HPA Semabok sahaja atau boleh dibuat tempahan di Pusat Agensi Jasin dan Pusat Jualan Duyong. Anda tempah kami dapatkannya dan serahkan pada ANDA dengan harga promosi. UNTUNG LOOOO...Berbaloi baloi.Ayuh cepat dapatkannya ...Promosi sah selagi stok masih ada.

Nota : Gambar yang dipaparkan hanya hiasan semata-mata.Tidak semua produk yang dipaparkan terlibat dengan promosi ini.Tarikh yang dipaparkan tiada kena mengena dengan promosi ini. Harap maklum.

1 ulasan:

Pasti As-Salam berkata...

salam, boleh dapatkan senarai penuh barang yang dipromosi