SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

07 Jun, 2009

TERAKHIR KUTIPAN "UNTUKMU GAZA"

Tanggal 31 hb Mei 2009 yang lalu maka berakhirlah kutipan derma untuk Tabung "Untukmu Gaza" yang diinisiatifkan oleh Kelab Sahabat Siti Khadijah dengan kerjasama HPA Cawangan Semabok , Pusat Jualan Duyong dan Pusat Agensi Jasin.Berikut adalah kutipan terkini yang telah dikumpul diketiga-tiga pusat kutipan tersebut .

HPA Cawangan Semabok - RM 179.75
Pusat Jualan Duyong - RM 32.45
Pusat Agensi Jasin - RM 52.70
Jumlah RM 264.90

Kutipan yang telah dikumpul sebelum ini berjumlah RM 818.75
Jumlah besar kutipan adalah berjumlah RM 1083.65
Jumlah yang telah dimasukan kedalam Tabung Kemanusiaan Harakah berjumlah RM 780.00
Baki jumlah yang akan dimasukan kedalam Tabung Kemanusiaan Harakah berjumlah RM 303.65
Untuk akhirnya , tiada ucapan yang paling berharga hendak disampaikan disini selain daripada ucapan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang memberikan kerjasama didalam menjayakan misi murni ini dan kepada semua penyumbang yang telah menyumbang dalam apa jua bentuk muga-muga usaha kecil dan murni ini akan mendapat ganjaran yang sewajarnya daripada ALLAH SWT. Usaha ini tidak berakhir disini ...teruskan BOIKOT PRODUK ISRAEL DAN AMERIKA !!!
HANCUR ! HANCUR ! HANCUR ISRAEL
HANCUR ! HANCUR ! HANCUR AMERIKA
HIDUP ! HIDUP ! HIDUP PALESTIN
HIDUP ! HIDUP ! HIDUP ISLAM
ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUKBAR !!

Tiada ulasan: