SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

08 Oktober, 2009

INOVASI DARI PRODUK IMT

Dapatkan segera Minuman IMT !! Simpan satu dirumah sebagai stok sekiranya anda terasa panas badan. Minuman IMT ini juga berkhasiat bagi menghalang pertumbuhan sel kanser hati ,payudara dan prostat .Mencegah dan menghancurkan pengumpulan darah . Bertindak sebagai pereda demam , panas dalam , radang paru-paru , tonsillitis dan batuk berkahak. Berperanan juga untuk membersih dan melindungi organ hati dari keracunan . Meningkatkan pengeluaran antibodi sebagai antivirus dan antibiotik. Bertindak untuk mengurangkan pengeluaran histamin bagi alahan. Dengan pelbagai khasiat yang terkandung dalam sebotol kecil 200ml dengan harga RM 3.00 dan nilai mata 0.5 ..... Jadi apa ditunggu mai le beli sebotol dua hari ini juga ...di pusat kami ada dahhh.

2 ulasan:

இ محمد فريد இ berkata...

IMT telah dipilih sebagai alternatif buat si kecilku... Testimoni akan berlangsung. Moga IMT menjadi as-sebab utk puteriku sembuh dengan izin-NYA.... Amin~~~

Abd Halim Said berkata...

Insyallah kerana 2 puteriku yg kecil juga telah diberikan minuman IMT kerana demam , batuk dan selsema. Alhamdulillah nampaknya semakin pulih.