SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

08 Januari, 2010

DEW SUDAH TIBA

Ketibaannya tidak disangka-sangka. Kami cuma dapat 3 botol. Jadi sesiapa yang ingin menjadi insan pertama yang dapat memiliki dan sekaligus merasanya dapatkan segera dari Pusat Agensi dan Pusat Jualan kami dengan serta merta dengan harga RM 3.00 dan Nilai Mata 0.5 Muga khasiat Dew Minuman Berperisa ini dapat memberikan kesihatan dan kesegaran berpanjangan kepada peminumnya kerana labelnya tidak mudah untuk dibaca. Harap pihak syarikat dapat memberikan perhatian sewajarnya dan sebaiknya ikut macam Minuman IMT yang disertakan tentang khasiatnya sekali. Jadi mudahlah untuk dipromosikan kepada ahli dan pengguna.
Khasiat Dew Minuman Berperisa yang baru diperolehi ..

DEW WATER berupaya memulihkan penyakit migrain, darah tinggi, kencing manis, gout, gastrik, buasir, batu karang, kanser payudara, kanser pangkal rahim, hepatitis A, hepatitis C, lelah, sakit urat, masalah mental, mengurangkan masalah syndrom down dan berbagai penyakit lagi...

Tiada ulasan: