SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

02 September, 2010

ZIARAH RAMADHAN @ UPU TEHEL

ALHAMDULILLAH pada tanggal 29 hb Ogos 2010 bersamaan 19 Ramadhan 1431H , team MTD Bemban sekali lagi telah turun ke padang didalam program ziarah sempena kedatangan bulan yang mulia ini . Program yang bermatlamatkan menyantuni insan-insan yang kurang bernasib baik ini selain berziarah dan bertanya khabar ianya juga disertakan dengan menghulurkan bantuan kepada mereka.

ALHAMDULILLAH ...sambutan yang diterima cukup baik dimana rombongan kami telah disambut dengan besar hati walaupun mereka tak empunya apa-apa tapi budi bahasa yang dilahirkan cukup menunjukkan kebesaran hati mereka menerima ketentuan Ilahi. Siapa yang mahu hidup didalam keadaan serba daif tapi apa boleh buat , ini ketentuanNya bagi menguji kesabaran dan keimanan mereka lebih-lebih lagi disaat insan-insan lain sedang menanti-nanti ketibaan hari lebaran yang mulia , mereka masih lagi berjuang untuk meneruskan kehidupan mereka agar kemiskinan hidup mereka didunia ini tidak bersama dengan mereka pabila mereka bertemu dengan Rabbuljalil disuatu ketika yang pasti.

Mudah-mudahan sumbangan yang tidak seberapa ini akan memberikan setitik kegembiraan kepada mereka didalam menanti ketibaan untuk sama-sama meraikan hari kemenangan seluruh umat Islam yang berpuasa. JOM kita saksikan wajah-wajah insan yang wajib disantuni yang sempat kami rakamkan untuk dikongsikan bersama ..






Rezeki yang ALLAH kurniakan diawal Ramadhan ....dipangku mesra oleh abangnya. Alhamdulillah kecil-kecil lagi sudah boleh diharap .




1 ulasan:

Pasti As-Salam berkata...

salam..tahniah upu tehel..izin ana copy ke blog mtd n24 bemban