SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

09 Julai, 2013

KISAH AKU DAN KURMA - BHG 11

Hari Isnin yang ceria ...kurma masih tidak sampai , dapat pulak emel drp Dato yang memberikan nasihatnya sekali lagi ... Nak kata apa ucap terima kasih ajelah ...baca dan seperti biasa ...jawap tetap jawap From: Yusuf Taiyoob Sdn.Bhd. To: 'Abd Halim Said' Cc: 'Abdul Rahim Taiyoob' Sent: Monday, 8 July 2013 12:38 PM Subject: RE: PESANAN KURMA Untuk mengelakkan perkara saperti ini berlaku pada masa hadapan, sila berurus terus dengan cawangan Cash & Carry kami diKota Damansara, KL dimana tuan boleh pilih stok yang dikehendaki dan terus beli dan angkut sendiri. Salam. Dato’ Yusuf Taiyoob Ini emel balasan sebagai penghargaan daripada AKU ... Terima kasih atas nasihat yang sangat baik ,kami amat hargai . kalau alamat penghantaran pun salah nak salahkan siapa lagi . muga syarikat tuan terus maju hendaknya. Serompong Enterprise JB 7356 Jalan TBU 1 Taman Bemban Utama 77200 Bemban Jasin Melaka Lori dah sampai di Jasin tapi alamatnya salah ...kedai lama aku bila aku cakap kat Bemban dia bagi alasan AKU bukan orang sini mana aku tahu , takpelah AKU hantar Pekan Jasin dulu ...tahu pulakk??

Tiada ulasan: