SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

09 Julai, 2013

KISAH AKU DAN KURMA - BHG 5

Setelah emel HANGIT dihantar maka aku tertunggu-tunggulah balasan almaklumlah talian telefon tadi telah aku putuskan dek angin satu badan. Kesian juga pada adik yang jadi kemarahan AKU tadi tapi apa boleh buat ....panas betul hati ini dipermainkan . Ada 2 emel AKU terima ...1 pasal dia nak buat siasatan kononnya dan yang kedua emel pasal hasil siasatan yang telah dibuat he he Assalamualaikum. Terima kasih atas email tuan. Izinkan saya sedikit masa untuk siasat dan memberi jawapan. Kami menghargai semua pelangan tidak kira besar atau pun kecil. InsyaAllah saya akan selesaikan isu ini. Regards. Abdul Rahim Taiyoob From: Abdul Rahim Taiyoob To: 'Abd Halim Said' ; yuta@yuta.com Sent: Tuesday, 2 July 2013 5:27 PM Subject: RE: PESANAN KURMA Assalamualaikum. Semua pesanan kami diproses “first come first serve”. Transport yang mengambil barangan pesanan pelangan kami yang terlebih dahulu daripada pesanan tuan telah penuh. Oleh sebab itu, pesanan tuan tidak dapat dimuatkan ke dalam lorry tersebut. Stok kurma madu yuta telah sampai hari ini dan kami akan proses order tuan seperti biasa. Harap tuan maklumkan samada pesanan tuan diteruskan atau sebaliknya. Kami akan mengusahakan sebaik mungkin. Sekiranya terdapat sebarang perselisihan faham, kami memohon maaf. Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. Regards. Abdul Rahim Taiyoob

Tiada ulasan: