SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

09 Julai, 2013

KISAH AKU DAN KURMA - BHG 12

Sedang AKU menikmati keenakan makan tengahari yang disediakan oleh ISTERI Tersayang tiba tiba handsetku berdering ....Encik saya sudah sampai kat Balai Polis Bemban nie , kedai encik kat mana ? Tak mahu panjang cerita aku cakap sama itu driver ..U tunggu saya saya pergi jemput , lantas cuci tangan , selera makan dah terbantut lalu memecut laju mengambil lori untuk dibawa kekedai ... perut tengah senak kena pulak turunkan kotak kotak kurma tu nak buat macamana ...nak dibiarkan tak sampai hati pulak ...dah habis turun ada lagi episod yang boleh dijadikan cerita yang sepatutnya berakhir terpaksa disambung semula .....1 karton kurma hilang entah kemana ? Hati yang sejuk kembali menggelegak ...cepat cepat hantar fax dan emel kepada pada siapa lagi kalau bukan orang kuat syarikat kurma ternama ini ... Inilah emelnya ... Pesanan kurma kami telah sampai lebih kurang jam 2 petang tadi. Namun dukacita dimaklumkan bahawa 1 carton Jewel Date 10 kg telah tidak sampai. Bila ditanya dengan pemandu tersebut macamana boleh berlaku ? Dia menjawab mungkin sudah tersalah turun , mungkin naik tidak cukup , mungkin juga kurma tersebut telah terjatuh dalam lori dan dihempap oleh kotak-kotak lain . Nanti kalau ada encik boleh ambil kat pejabat kami di Batu Berendam . Senyum tak kata apa-apa .... walau macamana pun DO 107096 telah kami fax ke pejabat untuk makluman dan tindakan lanjut pihak tuan. Pihak kami sedang menunggu maklumbalas selanjutnya.. Serompong Enterprise JB 7356 Jalan TBU 1 Taman Bemban Utama 77200 Bemban Jasin Melaka

Tiada ulasan: