SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

09 Julai, 2013

KISAH AKU DAN KURMA - BHG 4

Kisah bahagian 4 semakin sensasi dan panas. Emel panas terpaksa dikejarkan keutara dek hati panas membara ekoran stok kurma yang sepatutnya ada telah disahkan hilang dalam simpanan. Duit sudah masuk , stok pulak habis ...bukannya sampai 38 ribu kotak yang aku tempah tapi 38 kotak itupun tak boleh nak selesaikan . Sebuah syarikat besar dan hebat tapi masalah kecil ini pun tak boleh nak selesaikan. Tak nak percaya pun tak boleh sebab ianya sudah terjadi kepada AKU ... From: Abd Halim Said [mailto:myhalalmartbemban@yahoo.com.my] Sent: Tuesday, 2 July, 2013 4:39 PM To: Abdul Rahim Taiyoob; yuta@yuta.com Subject: Re: PESANAN KURMA Salam Saya ingin merakamkan rasa dukacita saya terhadap layanan diberikan terhadap pesanan saya. Semalam saya telah membuat pesanan dan telah disahkan barangan yang dipesan masih ada stok dan jumlah RM juga tepat. Semalam petang saya diminta untuk membuat bayaran tetapi memandangkan kesuntukan masa maka pembayaran telah dibuat pada jam 10 pagi . Resit pembayaran pun difax tapi dimaklumkan tidak jelas , lantas saya hantar emel kepada tuan bersama resit yang telah discan.Tengahari menerima panggilan lagi untuk sah jumlah pembayaran yang telah dibuat sekali lagi. Tiba tiba pada jam 4.20 petang saya menerima pula panggilan yang menyatakan stok kurma yuta sudah habis dan hanya akan masuk pada hari Khamis?? . Beginikah sebuah syarikat yang besar mengendalikan pelanggannya ? Pengesahan dah dibuat , bayaran sudah dibuat tapi tempahan untuk 38 kotak tidak dapat dipenuhi . Alasannya sudah ada tempahan lebih 1000 kotak yang sudah buat bayaran terlebih dahulu . Kalau tak sudi layan yang 38 kotak ini janganlah diambil duit yang kami bayar tu ? . Maaf sekiranya berkasar tapi tak tahu nak kata apa lagi .. Serompong Enterprise JB 7356 Jalan TBU 1 Taman Bemban Utama 77200 Bemban Jasin Melaka H/P : 013 8518745 / 010 6146518 TEL/FAX : 06-5210411 Blog : http://sahabatsitikhadijah.blogspot.com/ Fb : My Halal Mart

Tiada ulasan: