SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

04 Julai, 2009

PRODUK INOVASI TERKINI





Inilah produk yang terkini lain daripada yang lain. Seumur hidupku inilah kali pertama ku berjumpa dengan produk ini dan alhamdulillah sudahpun merasainya. Inilah produk inovasi HPA yang dinamakan ......SOS CILI ROSELLE.

Gabungan Pedas & Masam telah menjadikan rasa Sos Cili Roselle ini cukup menyelerakan. Enak dimakan sebagai cicahan untuk cucur udang , ayam goreng , keropok dan lain-lain. Tak percaya ?? Cubalah ....

Didatangkan dengan harga penggedar RM 2.80 dan nm 0.25.
Sayangnya stok sudah habis dijual dalam tempoh sehari. Harap pihak pengurusan dapat menghantar bekalan dengan segera bagi mengelakan pengguna terputus bekalan. Takut ramai yang kempunan.




Produk kedua ini adalah kesinambungan produk Radix Koko yang dikeluarkan dalam bentuk sachet.
Kini ianya dikeluarkan dalam bentuk tepung dengan berat 1 Kg bagi setiap paket. Sesuai untuk kegunaan keluarga yang besar kerana ianya lebih ekonomi dan menjimatkan.

Harga pengedar RM 18.00 dengan Nilai Mata 5.

Bekalan juga terhad tapi percayalah , pihak pengurusan akan menambah bekalannya sekiranya permintaan yang cukup baik dari pengguna terhadap inovasi yang telah dilakukan ini.

Ayuh .... bertukarlah segera !!

Tiada ulasan: