SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

22 Julai, 2009

UTUSAN PENGGUNA TERKINI DI PASARAN

Utusan Pengguna keluaran Julai-Ogos 2009 kini sudah berada dipasaran. Topik utama kali ini adalah mengupas sejauhmana selamatnya ubat "suplemen dan vitamin" yang kita makan hari-hari . Adalah vitamin C yang kita ambil boleh mencegah selsema ?? Adakah vitamin K yang kita ambil boleh mencegah penyakit kerapuhan tulang ??Adakah pil Beta Karotena boleh mencegah kanser paru-paru atau penyebab risiko kanser paru-paru semakin tinggi ?? dan banyak lagi ...
Mengulas gejala "Budaya Merempit" dikalangan remaja masakini yang semakin parah . Mengupas masalah alam sekitar yang semakin bejat dan banyak lagi maklumat yang wajib anda sebagai pengguna untuk mengetahui. Dapatkan naskah anda segera sebelum stok kehabisan di Pusat Agensi Jasin dan Pusat Jualan Duyong. Harga senaskah hanya RM 1.50 sahaja.

Anda Bermaklumat ! Anda adalah pengguna yang BIJAK dan SELAMAT.

Tiada ulasan: