SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

22 Julai, 2009

KATALOG PRODUK LENGKAP DIPASARAN

Hasil inisiatif dan usaha PJS Fadzillah dan PJS Zahirah maka lahirlah satu katalog produk yang lengkap untuk kemudahan kepada para pengedar untuk membuat rujukan pantas didalam membantu memperhebatkan lagi promosi dan jualan produk-produk halal HPA.Direktori produk ini dilengkapkan dengan ringkasan khasiat produk dan harga pengguna dengan saiz B4 depan dan belakang dilatari corak daun yang cukup menarik. Selain mudah untuk membuat rujukan , ianya juga sesuai untuk dihadiahkan kepada bakal prospek , "downline" baru dan juga "downline @ upline" yang sudah luntur semangat perjuangannya ??


Yang lebih menarik katalog produk bersaiz B4 boleh dilipat tiga menjadikannya ianya mudah untuk dibawa kesana kemari .

Dapatkkanya segera di Pusat Agensi Jasin dan Pusat Jualan Duyong dengan seharga RM 3.00 sekeping. Boleh juga didapati daripada PJS Zahirah , PJS Fadzillah , PJ Hamidah dan PJ Rahimah. Apa ditunggu lagi . Dapatkannya sekarang sebelum kehabisan STOK !!

Tiada ulasan: