SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

02 Ogos, 2009

KEMERIAHAN KONVEK 09 DITERUSKAN ..

Bahang Konvek 09 yang baru selesai akan terus disemarakkan di bumi Hang Jebat. Insyallah dengan kerjasama Group Sahabat Network dan Kelab Sahabat Siti Khadijah satu majlis bagi meraikan dan menghargai ahli-ahli HPA berstatus PLX(Pengurus Melati) hingga PR(Pengarah Meranti) yang dilahirkan melalui Program Perkongsian Bijak (PBC) akan diadakan pada tentatif berikut :
TARIKH : 07 hb Ogos 2009(Jumaat)
TEMPAT : DEWAN Perumahan KASTAM
Bukit Baru Melaka
(Bersebelahan @Berdekatan Dengan
Perpustakaan Negeri dan POS Melaka)
MASA : 6.45 pm - 11.00 pm

Tentatif program .

06.45 pm - Ketibaan para jemputan
07.23 pm - Solat Maghrib Berjemaah di Surau Kastam
07.40 pm - Majlis Bacaan Yassin dan Tahlil
08.32 pm - Solat Isyak Berjemaah
09.00 pm - Jamuan Makan Malam
09.30 pm - Majlis Penyampaian Cenderahati Kepada
Ahli HPA berstatus PLX - PR
di Dewan Kastam Bukit Baru
10.00 pm - Motivasi Bersama DOTY 2009
PJM Hafidzan Bin Faudzi
11.00 pm - Majlis Bersurai

Oleh yang demikian , kami menyeru kepada semua ahli-ahli HPA dibawah rangkaian Sahabat Siti Khadijah dan Sahabat Network yang telah mencapai status PLX - PR adalah dijemput hadir beramai-ramai bagi kami raikan tuan/puan di majlis ini nanti. Pemimpin tuan/puan akan menyampaikan jemputan rasmi samada melalui surat , lisan ataupun sms dalam masa terdekat. Jadi luangkan sedikit masa tuan/puan untuk sama-sama menghadiri majlis ini yang diadakan khusus bagi meraikan kejayaan tuan/puan yang tidak putus-putus memberikan komitmen didalam memperjuangkan produk halal keluaran HPA. Syabas !! dan Tahniah !! kita jumpa di majlis ini nanti ...INSYALLAH

Tiada ulasan: