SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

12 Ogos, 2009

AGEN STOK BARU

Alhamdulillah ...lagi agen Stok berstatus stokis dilahirkan dalam keluarga Sahabat Siti Khadijah. Beliau yang kami maksudkan adalah 494293.MY01 ARIS SIPAN. Beroperasi di satu sudut perniagaan yang cukup strategik di Sungai Udang menjanjikan satu perkhidmatan yang baik untuk seluruh ahli dan bakal ahli di kawasan persekitarannya. Kepada semua ahli dan bakal ahli HPA yang ingin mendapatkan bekalan produk-produk HPA bolehlah mengunjungi Stokis ini di KEDAI KEK RIZZAM No 6 , Jalan PSU 1 , Plaza Sungai Udang , Seksyen 2 , 76300 Sungai Udang Melaka atau hubungi H/P : 017-2525300 (En Aris Sipan) atau 012-9129484 (Umu Thuwaibah)
Selain produk-produk HPA , pelbagai jenis kek , kuih dan roti buatan muslim juga boleh didapati disini. Berilah sokongan dengan membeli produk-produk yang dijamin kesucian dan kehalalannya. Buat En Aris Sipan , sekalung TAHNIAH diatas keyakinan tuan untuk bersama-sama dalam perjuangan ini dan kami doakan kejayaan tuan didalam mengharungi liku-liku perjuangan ini. Selamat Berjuang ...

Tiada ulasan: