SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

20 Ogos, 2009

MARHABAN YA RAMADHAN

Alhamdulillah .. Alhamdulillah .. alhamdulillah
Ramadhan tiba lagi ...

Bersempena dengan kedatangan Ramadhan yang mulia ini operasi Pusat Agensi Jasin sepanjang bulan ini adalah seperti berikut :

Isnin - Jumaat : 9.00 am - 6.00 pm
Sabtu : 9.00 am - 6.00 pm
Ahad : Tutup

Kelas mingguan pada setiap Jumaat juga akan ditangguhkan sepanjang bulan Ramadhan ini.

Sempena kehadiran bulan yang mulia ini , izinkan kami bagi mewakili seluruh warga pejuang Pusat Agensi Jasin , Pusat Jualan Duyong dan Ahli Jawatankuasa Kelab Sahabat Siti Khadijah ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan , Selamat Menjalani Ibadah Puasa dan Selamat Meningkatkan Amal Ibadah serta Berpesta Ibadah kepada semua pelanggan kami , bakal pelanggan kami , ahli-ahli HPA , seluruh warga kerja cawangan-cawangan HPA yang sering berurusan dengan kami - Cawangan Tangkak , Semabok Perdana , Muar 1 & 2 , seluruh ahli-ahli kelab sahabat serta keluarga , pendokong-pendokong dan pejuang-pejuang HPA. Dengan harapan muga-muga Ramadhan kita pada tahun ini lebih baik daripada Ramadhan yang lalu.

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini ...
Penuh makna
Agar dapat kulalui dengan sempurna ....

Tiada ulasan: