SEROMPONG ENTERPRISE

SALAM PERJUANGAN ! SELAMAT DATANG KE KELAB SAHABAT SITI KHADIJAH.DAPATKAN PRODUK KESIHATAN BERASASKAN HERBA ,SUSU KAMBING ,BUAH MANGGIS , HARUMAN SUCI DAN HALAL , PRODUK SEJUK BEKU , PUSAT PENDIDIKAN ISLAM PRA SEKOLAH DAN ARTIKEL-ARTIKEL MENDIDIK JIWA DI SINI!

14 Ogos, 2009

BAGAIMANA NAK MENUNTUT HADIAH PASTI KONVEK 09

Buat ahli-ahli HPA walau dimana mereka berada yang telah menerima surat daripada HPA yang memaklumkan bahawa tuan/puan berjaya memenangi Hadiah Pasti Insentif Konvek 09 tetapi tidak dapat menuntutnya semasa Konvek 09 berlangsung atas sebab-sebab tertentu. Tuan/puan masih lagi layak menuntut hadiah tersebut melalui cara ini :-

1. Menuntut terus daripada HQ dengan pergi sendiri dengan membawa surat tersebut.
- Cara ini mungkin tidak praktikal kecuali tuan/puan kebetulan berada disana dan sesuai untuk ahli-ahli di Kedah dan Perlis.

2. Menuntutnya melalui cawangan-cawangan HPA yang berhampiran dengan tuan/puan. Sila bawa surat tersebut kecawangan HPA pilihan tuan/puan. Mereka akan uruskan dengan pihak HQ. Pihak HQ akan menghantar hadiah pasti tuan/puan melalui cawangan tersebut dalam tempoh 3 bulan.

Jadi ?? Apa tunggu lagi , bertindaklah segera. Sila pastikan tuntutan yang dibuat tidak melebihi 3 bulan dari tarikh surat tersebut dikeluarkan. Jika tidak ....hangusssss.

Kalau masih tak percaya ?? Sila layari laman blog http://konvek2009.blogspot.com/

Tiada ulasan: